16 Aralık 2008

Yer: Muhtarın Yeri (dünyaca ünlü kuyu tandırcı ve kebapçısı)
Mevki: İstanbul-Samsun istikameti, Tosya
Saat : Akşam suları, sis çöktü çökecek
Hava Sıcaklığı: Buz
Ekip: Dört Kişi

Tandır yemek istemesek te şiddetli tavsiyeler üzerine muhtarın yerine girmeye karar verdik, önce arkadaşım; ben farkına varmadan beni arabaya kitledi, sakince kapının kilidini açtım arabadan çıktım. İçeri girdim, ellerimi yıkamak için gözlerim lavabo aradı, tam karşımızda esrarengiz bir kapı vardı? buranın lavabo olabileceğini düşündüm, bizimkilerin daha önce girdiğini düşünürekten burası lavabo mu? diye sordum,

arkadaşım bana dışarıyı işaret etti; - tuvalet dışarıda.
ben - burası lavabo mu?
arkadaşım - tuvalet dışarıda, bilmiyorum garsona sorsana!
ben - burası lavabo mu?
garson - tuvalet dışarıda
ben - burası lavabo mu?
garson - ewt abi lavabo
ben - bu lavabo da tuvalette var!!!

ellerimi yıkadım masaya oturdum;

Yan Masa;

çocuk - babaaa bu ne postu?
baba - bilmiyom, bakim, tilki.
anne - o kadar büyük tilki mi olur! sincaptır.

garson - ne alırsınız
baba - köfte alırız, köfte nerenin köftesi
garson - buranın köftesi
baba - tamam, yağsız olsun
garson - neresi yağlı ki abi?

--------

çocuk - ne içcezz babaaa???
baba - ayran.
abi - rakı.
anne - demekki paranın çıkacağı varmış,
çocuk - kola içsem
anne - çıkacağı varmış demekki dimi?
baba- olmaz ayran içcez
anne - dimiğ! çıkacağı varmış?
baba - niye çıkacağı olsun ki?

Tandırımız geldi, nefis gözüküyor gerçekten;
garson - abi küllüğü kaldıralım
ben - olur
garson - ayran mı içersiniz
biz - eveeet..

uzakta bir masa;
müşteri - abi borcumuz nedir?
patron - masanın neyi var
garson - abi 2 ayran ...
müşteri - ben 2 ayran içmedim!!!
garson - sizinkiler içti ya abi, diğer masa?
müşteri - ben onların parasını neden verecekmişim, ben 1 tane içtim
patron - tamam, bir ayran başka
müşteri - ben ne ödicem ya alla alla
patron - tamam kes yazmadık işte
müşteri - abi yanlış anladın, bak onlar dışarıda çağır istersen?
patron - kapıdan çıkınca iş biter...

yan masa;
baba -o köftelerin hepsi bitecek!
çocuk - tamam
anne - yoksa bırakırız seni burda
çocuk - tamam
baba - garsonluk yaparsın burdaa
çocuk - yaaaa
baba - ağlama!
anne - çişi gelen varsa gitsin
baba - hesabı alalım?
garson - tabi abi.

ben- küllük getirir misin?
garson - masa da vardı abi,
ben - aldın ya masadan!
garson - getirim abi.
ben - korku filminde olabilir miyiz?


garson - 47 ytl
abi - harala gürele
baba - ne oluyo?
abi- ne yedikte 47 yazdınız!
garson - abi biz ne varsa onu yazdık! niye havalanıosun ki!
patron - uzatmayın tamam.
baba - salatanın bedeva olması gerekirdi!
garson - alla alla...

biz;
- biran önce çıkalım,
- ewt hava da karardı, sis çöktü.
- bu kuzuları nasıl bir otla beslediler acaba?
- ben kendimi iyi hissetmiyorum...
- hesap lütfen,
- tandır süpermiş
- çıkalım artık.
- havasından mı, kuzusundan mı anlamadım?
- teşekkür ederiz.
- biz teşekkür ederiz.
- abi bi olay çıkarmadan mı çıkacaz?
- bir de üzerine teşekkür ettik.
- arabayı kullanabilecek misin?
- emin değilim...
- tandır süpermiş...

5 yorum yap nolur nolur:

sevi dedi ki...

oh! bi an bitmeyecek sandım. bide anneyi dövcen sandım. :)

Orcrist dedi ki...

kabus gibiydi :)

Adsız dedi ki...

harikaa yaa..ben de yasamak istiyorum boole bisi.ama once karadenize gitmek lazim tabi :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
otopsi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.