06 Aralık 2008

Veeee Çantamdaaa Ne Var???

Sevgili gönül dostum nikzi, öncelikle seni beklettiğim için çok özür diliyorum.

Geç de olsa çantamda ne var mim ini cevaplıyorum;

Benim hiç çantam olmadı sevgili dostum, ama olsaydı neler olurdu bir bakalım, gogulda bir araştırma yaptım ve bana en yakın çanta malzemelerini buldum, bir çantam olsaydı tıpkı "Papatya Prensesin Dünyası" adlı sitedeki papatya prensesin çantasında olanlar olurdu... Dolayısıyla aşağıdaki resim papatya prensesten çalıntıdır ve kendisinin de haberi yoktur... (zaten de bu yüzden çalıntıdır.)



1.Çantam 2.Papatya Prensesin annesinin diktiği çamaşır çantası ancak 8 - 11 ve 12 numaralarda bunun içinde, yani diş fırçam ile donum aynı yerde duruyor 3.İçine 22 adet ıvır zıvır koyup birde (...) işareti yaparak daha da alabileceğini anladığımız mini çanta. 4.Aklıma gelen pozitif paylaşımlarımı yazabileceğim ajandam ve kalemim. 5.Islak mendilim ama nikzininki ile aynı amacı taşımıyor ayh pardon nikzi 6.Yasinli cevşenim 7.Azım kokmasın die naneli vividentim 8.Diş macunu ve fırçam (bu konuya değinmiştik) 9.Cüzdanım, kartlarım keşke büyüklüğü kadar da dolu olsa içi ehi ehi ehi 10.Güneş gözlüüm 11.Lady Speed Stickim 12.Sıvı sabunum 13.Pörbılanka parfümüm 14.Kapatıcı, minik sivilceler için. (büyükler için olanı evde çantama sığmıyor)
15.Alyansım, (Lady Speedimi alan sevgilim almıştı) 16.Çocuklar için şeker, verdikçe mutlu olmak için ayh ne şekerdir çocuklar değilmi eko? 17.Telefonum, yenisini alamadım (yaptığım yardımlardan sıra bana gelemiyor ama olsun) 18.Pillerim, (o da bana kalsın ehi) 19.Filaş belleğim, 2 mb tı dolu, aile resimlerimiz var içinde, kedim pamuk ve kuşum fındıkla birlikte 20.Anahtarlarım, umarım bir gün araba anahtarı da olur ehi 21.Şemsiyem, her şemsiye gibi o da açılmaz ama denemedim hiç. Piller var ya neyse... 22.Mp4 Çalarım Mp3 te vardı onu mektuplarla geri gönderdim böhüü neyse... 23.En önemli dostum aynam, hep doğruyu söyler bana tıpkı gözler gibi 24.Ayakkabı parlatıcısı (bu da bana kalsın öhöm)

İşte sevgili gönül dostum nikzi, çantam yok ama olsaydı bunlar olurdu inan ehi ehi...
Umarım kabul olmuştur mimine verdiğim bu cevap, yoksa verdiğim sözü bozacağım az kaldı...
Neyse başka mimlerde buluşmak üzere diyelim öpüyorum canım...


6 yorum yap nolur nolur:

nixie dedi ki...

sevgili okrist..
bizim ne zaman papatya prenses kadar okuyucularımız olacak ha?

Unknown dedi ki...

nikzi bizden olsa olsa kardelen ayşe olur.
Üzgünüm, biz hem çalıp hem oynayacağız...

Orcrist dedi ki...

İsmim nasıl sekiz adet d oldu nikzi?

bencilkirpi dedi ki...

alyansın niye çantanda(çantan olduğunu varsayalım)

nixie dedi ki...

7 tane olsa beni tanrılaştırdığını düşünecektim okrist :)

Orcrist dedi ki...

bencilciim diğerlerini kabul ettin mi yani :)