05 Aralık 2008

çanta

sevgili gönül dostum okrist beni mimlemiş.. ne kadar bahtiyar oldum bilemezsiniz.. virgilius de söz verdi beni mimleyeceğine.. ne şanslıyım.. küfürsüz konuşmalarımdan dolayı herkes beni seviyor demek ki.. beni sevmeyen ölsün mü okrist? ölsün de mi?

ayh mim konusuna gelince.. çok heyecanlandım şimdi.. bütün vucudum tir tir titriyor valla.. çantamı açarken tahrik oldum resmen.. zaten ben ne zaman çantamı açmaya kalksam böyle olurum.. içinde dildom var da çünkü.. sonra ıslak mendil.. sonra kayganlaştırıcı.. sonra neydi kız eko onların adı ağza sokulan toplar hani? neyse sonra kelepçeler..sonra..
ah tanrım neler diyorum ben.. içime şeytan girdi şeytan.. öhööö öhööö.. çııık.. çık içimden..
hıh ne diyordum.. kelepçe değil canım anahtar yahu bildiğin..
kalbimin anahtarı..
seni kalbime gömdüm anahtarını da denize attım..
sevgi paylaştıkça güzel değil mi ya..
ben de bunu okristle paylaşmak istiyorum.. 
çantanda ne var okrist şekerim?

2 yorum yap nolur nolur:

Orcrist dedi ki...

ahh sevgili nikzi;
sana ne demeli bilemiyorum?
atalarımızın dediği gibi mim yap mim bul ahı ahı ahı, çok hızlı geri döndü...
biraz düşünmem lazım yazacağım ama mutlaka.
sevgiyle kal sevgili dostum...

No More Virgilius dedi ki...

konu saptırılmasın.
malum, bazı soru(n)larıma çözüm bulursan seni mimleyecektim.
sense pratik ütü bilgisini yutturmaya kalktın bana.
yemezler canikom.

not: ne ayıp bir blog bu... üstüme iyilik sağlık.