05 Aralık 2008

sevgiyi paylaşalım..

evet artık bu blog çok düzeyli bir blog olacak.. ne o öyle terbiyesizlikler falan cık cık cık.. okrist, keko lütfen canlarım benim.. sevgiden bahsedelim.. çocuklardan.. çiçeklerden..

neyse sevgili arkadaşlar,
dün gece elişimi bitirdim.. bakın televizyon üstüne harika bir örtü olacak..


malzemeler:
ev kızı (1 adet)
tığ(2 numara)
iplik(kalitelisinden)
sağlam bir işaret parmağı

ayh bu akşam neriman teyze ile kızı bana gelecekler.. beraber yemek yiyip dizi izleyeceğiz.. umarım yaptığım yemekleri beğenirler..


Malzemeler:
Kabak çiçeği (bu tarifte yaklaşık 25 tane)- neriman teyzenin midesi yayla gibi de
Her çiçek için küçükse 1 tatlı kaşığı, büyükse 1 yemek kaşığı pirinç- pahalısındansa az koyun siz
7-8 dal taze soğan (ince kıyılmış)-bunun yapılmışını alabiliosun kuru halde boşver uğraşma
1/2 demet taze nane (ince kıyılmış)
5-6 sap dereotu(ince kıyılmış)-hiç sefmem
1/3 demet maydanoz (ince kıyılmış)-hiç sefmem
1 tane büyük boy kuru soğan (rendelenmiş)-rondonuz varsa tabi
1 tane domates(rendelenmiş)-onun yerine hafif haşlayıp ezebilirsiniz de
3/4 çay bardağı zeytinyağı-elinizi korkak alıştırmayın 1 bardak yapın onu
karabiber,kırmızı biber,tuz

sonra bunların hepsini karıştırıp hop doldurun dolmaları.. düdüklüye koyup düdüğü ötene kadar pişirin..

leziz..

acaba neriman teyze beni oğluna alır mı ki?

6 yorum yap nolur nolur:

Orcrist dedi ki...

paylaşımın için teşekkürler, emeğe saygı..

nixie dedi ki...

böyle seyler paylaştıkça güzel okrist.. saygı duymana çok saygı duyuyorum..

Orcrist dedi ki...

keşke şimdi keko da burada olup bizim birbirimize saygı duymamıza sayı duysaydı...canım ya nerede acaba çok özledim.

nixie dedi ki...

ben de çok özledim onu.. ama biliyorsun çocuk sevgisi herşeyden önce geliyor.. ah eko ah.. ne şefkatli bir öğretmen.. tam baba olacak adam..

Orcrist dedi ki...

onun ailesi öğrencileri nikzi...

eko dedi ki...

geçin laan sırayaaa sieee