18 Şubat 2009

handmade..

şimdi okrist bu bloga 18+ uyarısı koymuş.. alla alla 18 yaşın altındakiler sanki göt, bok, çük demiyor, sevmiyor, sevilmiyor, sevişmior.. peh.. hayatın gerçeklerini anlatıyoruz biz burda.. gençlere kötü örnek olacağımızı düşünen mi var yoksa? peh..
neyse artık madem böyle bir yola girdik (gördüğünüz gibi taktım ben bu format işine) ben de artık love sex&drugs ile alakalı yazılar yazmaya karar verdim ( karar almakta üstüme yoktur).
ama tabe geçen postta yazdıklarım ve skörcan'ın yorumu ile karışan kafam çok düşündü (istemsiz oldu valla) ve bu love, sex and drugs formatını el işleri ile ilintilendirmeye karar verdi..
şimdi aşağıdaki vidyomuzu lütfen dükkatlice izleyin..  evde uygulayın.. sonra beni kalite kontrole çağırabilirsiniz.. uygulamayı en başarılı şekilde gerçekleştiren kadın okuyucumuza hediye olarak en başarılı erkek okuyucumuzu hediye edeceğiz.. en başarılı erkek oyuncumuza ise en başarılı kadın okuyucumuzu.. ikinci cümleye ne gerek vardı diyenlere de 'çok konuşma sen!' diyip iki şaplak atmak isterim.. ama bu 'sex' konusuna girdiğinden çok da uzatmıyorum..
sevgili bir milyon okuyucumuz bu vidyodan sonra gerçek bir milyonu yakalayacağınızı umuyorum..
aydınlık günler için..
haydi okuyucum mutfağa..

3 yorum yap nolur nolur:

sevi dedi ki...

vidyo nerde?

Orcrist dedi ki...

sevgil nicsi bu vidyodan sonra +18 in de az geleceğini düşünmeye başladım...

ayrıca bolaga sahip çıkmadığım hakkındaki iftiralarına yanıt vermeyeceğim. bu blogu resmi olarak izleyenler arasında oldugumu hatırlatırım...

nixie dedi ki...

oyunbozancım yutup ya bu ondan mı göremedin acaba? ahanda bak linki burda ktunneldan bakabilirsin..
http://www.youtube.com/watch?v=jX0zWvYWBaI
okrist,
18+ olacaksa hakkını vermeliyiz die düşünmüştüm.. ama bu ilgisizliğiniz devam ederse istifamı vereceğim haberiniz olsun :)