07 Ağustos 2008

Pişmanlık

duyuyorum yapmadığım bir çok şey için...
Ama merak ediyorum?
Yapsaydım eğer, yapmadığım bir çok şey için pişmanlık duyar mıydım?

16 yorum yap nolur nolur:

Mathy dedi ki...

yine duyardın bence...pişmanlık öyle ya da böyle herşey için.

Adsız dedi ki...

Keşke demektense ...

bencilkirpi dedi ki...

"duyuyorum yapmadığım bir çok şey için...
Ama merak ediyorum?
Yapsaydım eğer, yapmadığım bir çok şey için pişmanlık duyar mıydım?"

orcrist her iki cümlede de aynı şeyi sayıklıyorsun

Orcrist dedi ki...

asla!

an(ı)lık dedi ki...

içinde patlayacağina dötün de patlamasın hehehhe:)))

Orcrist dedi ki...

ne düşünceli dostlarım var anlıyorum ama, dötüm yerine beni düşünmeni tercih ederim :)

Mathy dedi ki...

keşke dememeyi pişmanlığa ya da pişmanlık duymamaya tercih ederim her daim.
bi de ben hem seni hemde dötünü düşünen bir insanım.dır...yaaaa...:P

Adsız dedi ki...

Her şeyi boşver , içinden geldiği gibi en iyisi...

bencilkirpi dedi ki...

as la

an(ı)lık dedi ki...

seni düşünmez olur muyuz len...
he bi de aklıma müslümden son pişmalık neye yarar herşehin bedeli var lalal lalala geldi..

kamiş dedi ki...

Ben de yemediğim pastalar için duyuyorum, aynı şey mi acaba?! :)

Orcrist dedi ki...

kesinlikle aynı şey, anladın sen :)

bencilkirpi dedi ki...

pişmanım(gecenin bu vakti olmasa yine aynı şeyi dermiydim)

eko dedi ki...

götü gusel ama kankamın :)

Mathy dedi ki...

sevgili eko, yorumları okudum, kel başa şimşir tarak diyesim geldi.

stickman dedi ki...

yapmadığın şeyler için pişmanlık duymak garanti ama yaptıktan sonra duymayabilirsin. onun için ne esiyosa ertelemeden yapıcan abicim valla da billa da. mesela ben bu yorumu yazdığıma bin pişman edilebilirim :P ama yazmasamda pişman olurum belki. tabi bunların hepsi enteresan durumlardır.