23 Haziran 2008

-

bişeylerden sıkılırsan ne yaparsın
bişeylerden çok sıkılırsan ne yaparsın
o bişey kendinse
kendinden nasıl kurtulabilirsin

13 yorum yap nolur nolur:

Adsız dedi ki...

o bişeyden kurtuluş yok , katlanacaksın!
Sıkıldıkça da , önüne geleni kırar ,geçersin ve kendini mutlu hissedersin :P geçer...

bencilkirpi dedi ki...

kendinden kurtulmanın yolunu bilirsin de sen yapar mısın onu bilmiyorum

an(ı)lık dedi ki...

bana yaz canım sen:)))
birde şu kelime doğrulamayı kaldır allam ya

metemorfoz dedi ki...

bazen de yalnızlıklarımızdan katlanamaz hale geliyoruz kendimize..

skoer dedi ki...

emin ol o da mümkün.

Adsız dedi ki...

ben artık korkuyorum iyisin dimiiiiiii?

an(ı)lık dedi ki...

sayın isimsiz korkmayınız ona birşeycikler olmaz...

Adsız dedi ki...

kötülere bişi olmass derler dimi :P

Adsız dedi ki...

gene bunalmış...

Adsız dedi ki...

fark side of the moon

an(ı)lık dedi ki...

pek şeker mi şeker biricik dostum yazılar neden görünmüyor nedir bu gizemin sebebi falan filan

Adsız dedi ki...

Elektriğe zam geldi ya tasarrufa gidiyorrr...

Adsız dedi ki...

Güsell olmuşşş :))